Cosul de cumparaturi 0 0

PRISACA TRANSILVANIA
Termeni si Conditii

1. IDENTIFICAREA COMERCIANTULUI

  • SC PRISACA TRANSILVANIA  SRL  este o companie din Romania, avand sediul in Cluj-Napoca,  sediul social pe Str.Marginasa Nr.43 , loc.Cluj Napoca, Jud.Cluj, cod de inregistrare J12/2346/2012 cod de inregistrare fiscala RO30611456.

2. ACCEPTAREA TERMENELOR SI CONDITIILOR

  • Siteul www.prisacatransilvania.ro este proprietatea sc PRISACA TRANSILVANIA srl
  • Accesarea, vizitarea, folosirea sau cumpararea produselor si serviciilor prezentate pe site-ul www.prisacatransilvania.ro implica acceptarea acestor termeni si conditii.

3. SCHIMBAREA TERMENELOR SI CONDITIILOR

  • PRISACA TRANSILVANIA  isi rezerva dreptul de a putea efectua orice modificari ale acestor prevederi, orice modificari ale site-ului/structurii acestuia/serviciului precum si orice continut. In cazul in care clientul nu isi exprima acordul/dezacordul asupra modificarilor, intr-un termen de 3 zile de la implementarea/afisarea acestora, se va interpreta ca acesta si-a exprimat tacit acordul asupra tuturor modificarilor intervenite prezentelor termene si conditii.

4. DREPTURI DE AUTOR

4.A. CONTINUTUL  WEBSITE-ULUI

  • Continutul Website-ului www.prisacatransilvania.ro este proprietatea sc PRISACA TRANSILVANIA fiind aparat de legea pentru protectia drepturilor de autor.
  • Utilizarea continutului websiteului  de tipul: fotografii, video, descrieri produse –se poate face fara acordul sc PRISACA TRANSILVANIA doar in situatia in care entitatea in cauza va folosi aceasta informatie pentru a revinde si/sau promova produselor distribuite de PRISACA TRANSILVANIA  sau daca este folosit  in scopuri personale sau non-comercialecare nu intra in conflict cu termenii si conditiile site-ului.
  • Continutul website-ului se refera la:
    • fotografii, video
    • descrieri produse
    • simboluri, elemente de grafica, scripturi
    • continutul oricarui e-mail, trimis clientilor  sai prin mijloace electronice
    • preturile / tarifele  practicate in colaborarea cu partenerii

4.B. DREPTURI DE MARCA

  • Numele si logo-ul PRISACA TRANSILVANIA precum si restul marcilor secundare  (denumiri de produse ,  slogane) sunt marci inregistrate de catre sc PRISACA TRANSILVANIA.. Reproducerea, imitarea, utilizarea sau aplicarea acestor marci fara a fi obtinut in prealabil acordul nostru constituie infractiune ce se pedepseste conform legilor in vigoare.
  • Orice alta sitatie are nevoie de solicitarea unui acord in scris pentru a evita aplicarea legilor pentru protectia drepturilor de autor in vigoare.
  • In cazul in care observati o incalcare a drepturilor de autor ale  www.prisacatransilvania.ro va rugam sa ne trimiteti o instiintare la adresa: or.ai1575886383navli1575886383snart1575886383acasi1575886383rp@ec1575886383iffo1575886383

5. POLITICA DE VÂNZARE ONLINE

5.A. MODALITATI  DE  PLATA 
sc PRISACA TRANSILVANIA srl pune la dispozitia cumparatorilor 3 modalitati de plata:

  • Numerar sau RAMBURS  la primirea coletului
  • Plata va include valoarea coletului (contravaloarea coletului) + taxele aferente curierului rapid reprezentand contravaloarea transportului si contravaloarea returului banilor.
  • Taxa suplimentara pentru plata ramburs este de 6 lei.
  • Plata in avans prin ORDIN DE PLATA
  • Plata va include valoarea coletului (contravaloarea coletului) + taxele aferente curierului rapid reprezentand contravaloarea transportului.
  • Plata Online cu CARDUL
  • Plata va include valoarea coletului (contravaloarea coletului) + taxele aferente curierului rapid reprezentand contravaloarea transportului.
  • Plata Online cu card bancar se face prin intermediul procesatorului de plati EuPlatesc.
  • Platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro)
  • se efectueaza prin intermediul sistemului „3-D Secure” elaborat de organizatiile care asigura tranzactiile on-line la acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant.
  • „3-D Secure” asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul clientului nu este transferata sau stocata, la nici un moment din timp, pe serverele magazinului sau pe serverele procesatorului de plati, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard.
  • Important de stiut! – Pentru platile prin card bancar nu este perceput nici un comision!

5.B. LIVRAREA  / TRANSPORTUL COMENZILOR 

  • Livrarea catre Client a produselor/serviciilor achizitionate, este efectuata in orice localitate din Romania prin intermediul firmei de curierat rapid GLS
  •  Firma de curierat rapid, prelucreaza date cu caracter personal ale Clientului PRISACA TRANSILVANIA, exclusiv pentru prestarea serviciilor de transport a produselor achizitionate de acestia de pe website-ul companiei si numai cu respectarea intocmai a prezentului document “Termeni si Conditii” PRISACA TRANSILVANIA. In acest sens, firma de curierat rapid poate contacta Clientii PRISACA TRANSILVANIA prin orice mijloc de comunicare (e-mail, telefon, SMS) in limitele si in scopul prevazut in prezentul articol.
  • Expedierea  coletelor de la sediul PRISACA TRANSILVANIA se face in cel mai scurt timp posibil de la primirea comenzii, de regula in aceeasi zi cu lansarea acesteia de catre client.
  • Expedierea coletelor de la sediul PRISACA TRANSILVANIA se realizeaza in zilele de luni pana vineri, in intervalul ora 8:30 – 16:00)
  • Livrarea coletelor la domiciliul sau sediul clientului, de la PRISACA TRANSILVANIA se face  in medie, in 1-2 zile lucrătoare de la preluarea coletelor de la sediul PRISACA TRANSILVANIA. Exceptie fac situatiile de vreme extrema.
  •  Curierul nu expediaza colete sambata sau duminica.
  • Pentru Comenzile mai mari de 300 lei transportul se efectueaza gratuit.
  • Pentru Comenzi mai mici de 300 lei, clientul va achita costul transportului in functie de greutatea coletului, dupa cum urmeaza:

Greutate Comanda

Pret Transport

<  2kg

11 lei

2  –  4kg

12 lei

4  –  5kg

13 lei

5  – 10 kg

15 lei

10 –  15kg

17 lei

  • Pentru cei care opteaza pentru plata ramburs, se adauga o taxa de 6 lei la costurile de transport(daca comanda nu depaseste 300 ron).
  • Clientul beneficiaza de servicii de informare constanta asupra statusului livrarii dupa cum urmeaza:
  • Un SMS cu data expedierii coletului, impreuna cu numarul de AWB, primit in momentul predarii coletului catre curier
  • Un SMS de informare in dimineata livrarii coletului la adresa solicitata.
  • Un SMS pentru informare si reprogramare a livrarii (pentru situatia in care clientul nu a fost gasit la adresa transmisa)

  5.C.  PRETURILE PRODUSELOR / TARIFE

  • Toate tarifele aferente produselor sau serviciilor prezentate pe site sunt exprimate in lei (RON) si includ TVA.
  • Facturarea produselor achizitionate se va emite exclusiv in LEI. In cazul in care plata se efectueaza prin card bancar, PRISACA TRANSILVANIA va debita contul curent al Clientului cu sumele reprezentand contravaloarea produselor comandate, ulterior transmiterii catre acesta din urma a confirmarii comenzii.
  • In cazul platilor online PRISACA TRANSILVANIA nu este / nu poate fi facuta responsabila pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Client, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de moneda nationala. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai Clientul.
  • Avand in vedere posibilele erori umane, in mod exceptional, unele produse pot avea afisate  preturi incorecte,. In aceste conditii, intotdeauna se considera ca pret final, pretul acceptat de catre PRISACA TRANSILVANIA in urma generarii facturii. O situatie excepttionala este aceea in care in urma unei convorbiri cu Clientul, se ajunge la alta rezolutie. Pentru orice astfel de problema, PRISACA TRANSILVANIA  va anunta Clientul prin oricare dintre metodele de contact furnizate de catre acesta.

5.D.  ACCESUL LA PRODUSE / SERVICII

  • Este acceptata orice comanda, indiferent de valoarea acesteia .
  • Accesul la produsele si serviciile noastre este posibil cu sau fara creearea unui Cont.
  • Renuntarea la  Contul creat se poate face in orice moment printr-o solicitare;
  • Ne rezervam dreptul de a restrictiona sau exclude accesul Clientului la Serviciu, si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate si de a sterge sau restrictiona Contul acestuia, in limitele legii, in cazul in care consideram ca in baza conduitei sau a activitatii Clientului pe site, accesul si existenta Contului acestuia ar putea prejudicia sau prejudiciaza in vreun fel interesele PRISACA TRANSILVANIA. Clientul se poate adresa, in scris, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor mentionate.
  • Comanda poate fi plasata pe formularul de comanda al site-ului, pe email la adresa or.ai1575886383navli1575886383snart1575886383acasi1575886383rp@iz1575886383nemoc1575886383 sau telefonic la numerele de telefon :(+4) 0756.142.300 | (+4) 0264.274.637
  • Clientul poate efectua comenzi de produse comercializate la un moment dat, exclusiv pe site, prin adaugarea produsului/produselor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza comanda efectuand plata prin una dintre modalitatile indicate expres. Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un produs este disponibil pentru achizitie in masura in care exista pe stoc. Adaugarea unui produs in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii comenzii, nu atrage dupa sine rezervarea automata a respectivului produs.
  • Prin finalizarea comenzii Clientul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii comenzii, denumita in cadrul acestui document si comanda emisa.
  • Prin finalizarea comenzii Clientul consimte ca PRISACA TRANSILVANIA  poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de PRISACA TRANSILVANIA si prevazut in cadrul prezentelor termene si conditii, in orice situatie in care este necesara contactarea Clientului.
  • PRISACA TRANSILVANIA poate denunta unilateral comanda efectuata de catre Client, in urma unei notificari prealabile adresate Clientului, fara nici o obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:
  • neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Clientului, a tranzactiei, in cazul de platii online;
  • invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de PRISACA TRANSILVANIA, in cazul platii online;
  • datele furnizate de catre Client, pe site sunt incomplete sau incorecte;
  • activitatea Clientului pe site poate si/sau produce daune de orice natura, sau prejudiciaza in orice fel PRISACII TRANSILVANIA si/sau partenerilor acesteia;
  • realizarea a mai mult de o incercare de livrare esuata;
  • Clientul poate renunta la o comanda efectuata:
  • In cazul in care Clientul renunta la o comanda efectuata, pentru care plata a fost efectuata cu card bancar si in care banca emitenta a cardului Clientului a virat sumele achitate in contul PRISACA TRANSILVANIA, suma aceasta va fi returnata de catre PRISACA TRANSILVANIA in maximum 30 zile calendaristice de la data la care aceasta din urma a luat la cunostinta acest fapt, in contul IBAN indicat in scris de catre Client.
  • In cazul in care un produs comandat de catre Client, efectuand in prealabil o plata cu card bancar nu poate fi livrat de catre PRISACA TRANSILVANIA, din culpa sa sau din culpa unui tert, PRISACA TRANSILVANIA va informa clientul asupra acestui fapt si va depune toate diligentele legale pentru recuperarea sumei si returnarea in contul Clientului, in termen de 14 zile lucratoare de la recuperarea acestei sume, daca recuperarea se impune.
  • Clientul nu are dreptul de a pretinde modificarea continutului unei comenzi dupa ce aceasta a fost pregatita sau expediata. Totusi, PRISACA TRANSILVANIA va depune toate eforturile pentru actualizarea comenzii in noua formula solicitata de client.
  • Detaliile de livrare a produselor incluzand dar nelimitandu-se la timpul necesar livrarii nu constituie o obligatie contractuala din partea PRISACA TRANSILVANIA., fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese, in cazul in care oricare parte poate fi sau este prejudiciata in orice mod de pe urma incalcarii acestora.
  • In cazul in care un Client isi modifica datele personale, folosind formularele disponibile pe site, toate comenzile in derulare existente la acel moment isi pastreaza datele definite/acceptate de catre Client dupa momentul efectuarii modificarii, luandu-se in considerare pentru livrare si contact, noile date modificate corespunzator.
  • Comanda reprezintă oferta PRISACA TRANSILVANIA de cumpărare. Rețineți că e-mail-ul de inregistrare a comenzii (primul email pe care il primiti dupa finalizarea comenzii pe site) nu trebuie considerat acceptarea finală a comenzii dumneavoastră de către PRISACA TRANSILVANIA
  • Acceptarea comenzii dumneavoastră se face in momentul in care va notificăm pe e-mail ca am expediat produsul/produsele și am generat și trimis factura în format electronic.
  • Afisarea mesajuui  “produs indisponibil” pe fotografia produsului semnifica faptul ca pe moment, produsul nu este disponibil in stoc
  • Produsele de pe acest site sunt oferite in limita disponibiliatii stocului si nu pot fi cerute despagubiri in cazul in care comanda nu poate fi onorata daca lipsesc produsele din stoc.
  • Website-ul www.prisacatransilvania.ro nu gestioneaza stocul de marfa in timp real; din acest motiv, este posibil ca produsele comandate sa nu poata fi livrate integral. In acest caz veti fi anuntati de operatorii PRISACA TRANSILVANIA telefonic sau prin e-mail pentru a modifica comanda.

6.  REFUZUL RECEPTIONARII COLETULUI

  • Refuzul receptionarii marfii poate sa fie indreptatit de client sau se poate sa nu fie indreptatit. Astfel :

6.A. REFUZUL ESTE INDREPTATIT

  • Avand in vedere ca produsele comercializate de PRISACA TRANSILVANIA sunt produse ce sunt exceptate de la dreptul de retragere, conform art. 16 din OG 34/2014, deoarece sunt produse perisabile si nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igienă, Clientul  este indreptatit la refuzul receptionarii coletului doar in conditiile in care sunt indeplinite concomitent urmatoarele conditii:
  • Coletul prezinta deteriorari severe si produsele nu au fost desigilate.
  • Clientul incheie un proces verbal de constatare a deteriorarii coletului impreuna cu agentul curierului care a facut livrarea acestuia in momentul primirii/predarii acestuia.
  • In situatia de mai sus, Clientul poate opta pentru una din cele doua variante de a corecta aceasta sitatie:
  •  Trimiterea unui un alt colet cu acelasi tip de produse in cel mai scurt timp.
  •  Restituirea integrala a banilor deja achitati de acesta in avans in maxim 14 zile de la data sesizarii.

6.B. REFUZUL NU ESTE INDREPTATIT

  • În situația în care un colet care a fost expediat de PRISACA TRANSILVANIA nu este acceptat de către destinatar fara a intampina sitatia unui colet deteriorat, se vor dispune urmatoarele masuri:
  • In cazul in care clientul a achitat in avans coletul (prin banca sau cu cardul) PRISACA TRANSILVANIA va restitui  doar valoarea produselor /produsului, nu si a costului de transport
  • Pentru clientul respectiv, eventualele comenzi viitoare vor fi procesate doar cu plata in avans (cu cardul sau prin banca)

7. RETURNAREA PRODUSELOR

  • Avand in vedere ca produsele comercializate de PRISACA TRANSILVANIA sunt produse ce sunt exceptate de la dreptul de retragere, conform art. 16 din OG 34/2014, deoarece sunt produse perisabile si nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igienă, Clientul este indreptatit la returnare doar in conditiile in care produsele nu au fost desigilate si apare una din urmatoarele situatii:

7.A. Din vina PRISACA TRANSILVANIA sau a curierului

    • Produsele au fost livrate / facturate gresit;
    • Produsele nu corespund descrierii de pe site
    • Produsele nu corespund descrierii de pe site
    • Produsele (unul sau mai multe) din interiorul coletului au ajuns deteriorate
  • Clientul se obliga sa notifice PRISACA TRANSILVANIA cu  intentia sa de a returna produsele achizitionate in maxim 24 de ore de la primirea coletului. pe adresa de email or.ai1575886383navli1575886383snart1575886383acasi1575886383rp@iz1575886383nemoc1575886383 .Sesizarea scrisa va fi insotita de fotografii care sa ateste cauza refuzului
  • Cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de catre PRISACA TRANSILVANIA
  • PRISACA TRANSILVANIA ofera una din cele doua variante de a corecta aceasta sitatie:
    • Trimiterea unui un alt colet cu o comanda integrala sau partiala (identica cu cea lansata de client)  in cel mai scurt timpRestituirea integrala a banilor deja achitati de acesta in avans in maxim 7 zile de la data sesizarii

7.B. La solicitarea Clientului

  • Cheltuielile de returnare/re-expediere (de la client la PRISACA TRANSILVANIA) vor fi suportate de catre client
  • Doar in situatia in care produsele nu au fost desigilate de catre acesta, clientul are dreptul sa returneze produsele in maxim 14 zile calendaristice de la primirea coletului, conform prevederilor OG 34/2014.
  • Solicitarea este luata in calcul in acest interval de 14 zile doar daca a fost trimisa in scris intentia de returnare catre  PRISACA TRANSILVANIA ca renunta la cumparare, pe adresa de email or.ai1575886383navli1575886383snart1575886383acasi1575886383rp@iz1575886383nemoc1575886383
  • Clientului care a notificat PRISACA TRANSILVANIA ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire vor fi returnate intacte in maxim 14 zile calendaristice, in caz contrar, PRISACA TRANSILVANIA va considera cererea nefondata/invalida si poate refuza returul.
  • Daca produsele se intorc la PRISACA TRANSILVANIA deteriorate, aceasta se considera a fi vina clientului . In aceasta situatie nu se vor mai restitui clientui contravaloarea produsului / produselor ajunse deteriorate.
  • Produsele achizitionate ca pachet se accepta la retur numai in forma initiala, adica toate produsele continute in pachetul returnat trebuie sa fie intacte, sigilate.
  • Nu se accepta la retur produsele sensibile la temperatură (de exemplu, lăptișorul de matcă).
  • Rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 zile calendaristice de la confirmarea returului (dupa ce produsele au fost receptionate in depozitul PRISACA TRANSILVANIA)
  • Rambursarea contravalorii produsului se va face doar in contul bancar al clientului, indiferent de modalitatea de plata din comanda plasata.

8. RETURNAREA CONTRAVALORII BANILOR

  • Restituirea contravalorii produselor se face doar pentru situatiile detaliate la punctul 7 si doar daca sunt indeplinite conditiile detaliate in punctele  7.A sau 7.B.

9. DIVERSE

9.A. FORMULAR DE COMANDA

  • Prin utilizarea formularului de comanda , Clientul permite ca PRISACA TRANSILVANIA  sa il contacteze prin orice mijloc disponibil, telefon,  mijloacele electronice, respectiv posta electronica  (e-mail, SMS).
  • Completarea partiala sau integrala a formularului de contact si trimiterea acestuia nu reprezinta in nici un fel un angajament din partea PRISACA TRANSILVANIA de a contacta Clientul.
  • PRISACA TRANSILVANIA isi rezerva dreptul de a nu raspunde solicitarilor de orice natura, primite prin orice mijloc de comunicare (electronic, apel telefonic, SMS, etc).- care nu au legatura cu produsele/serviciile prezente pe site sau cu un contract incheiat cu un Clientul,

9.B. EMAIL MARKETING sau ALERTA SMS

  • In momentul in care, Clientul isi creaza un Cont pe Site accepta “Termeni si Conditii” sau /și bifează opțiunea de Abonare la Newsletter sau Alerta SMS, se va considera ca si-a exprimat acordul cu privire la primirea de newslettere si/sau alerte din partea PRISACA TRANSILVANIA, transmise prin posta electronica (e-mail). Optiunea cu privire la acordul emis de catre Client sau Membru, poate fi modificata in orice moment de catre acesta.
  • Datele preluate de la un Membru sau Client, in scopul expedierii newslettere-lor si/sau alertelor, pot si vor fi folosite de catre PRISACA TRANSILVANIA  in limitele  Politicii de confidentialitate.
  • Renuntarea la primirea newslettere-lor si/sau alertelor de catre Membru sau Client se poate face in orice moment prin doua metode:
  • solicitarea transmisa catre PRISACA TRANSILVANIA, de catre Membru sau Client apartinator al contului de Membru sau Client la care se opereaza modificarea/actualizarea sau
  • bifarea casutei vreau sa ma dezabonez” acolo unde se regaseste pe site, pe email sau in newsletter-urile primite“
  • Legea nr. 506 din 2004, privind implementarea Directivei ePrivacy în România permite companiilor de genul PRISACA TRANSILVANIA care au clienți ce au achiziționat produse ori servicii să trimită acestor clienți comunicări comerciale similare cu cele pe care le-au achiziționat deja. În acel caz nu este nevoie de consimțământul clientului, ci de menționarea dreptului clientului de a se opune la trimiterea acestor comunicări comerciale.
  • Renuntarea la primirea newslettere-lor si/sau alertelor nu implica renuntarea la acceptul dat pentru documentul Termeni si Conditii.

9.C. LIMITARI ALE RESPONSABILITATILOR

  • Toate informatiile din acest site sunt publicate cu scop informativ si nu substituie sfaturile sau prescriptiile medicului dumneavoastra sau a oricarui personal medical calificat.
  • Nu trebuie sa folositi informatiile prezente in aceste pagini cu rolul de a diagnostica sau trata oricare probleme de sanatate sau afectiuni sau de a inlocui medicamentele si tratamentele prescrise de persoanalul medical autorizat.
  • Aveti obligatia sa cititi cu atentie tot prospectul produsului cumparat. Daca aveti sau credeti ca aveti afectiuni medicale sau suferiti de vreo afectiune, adresati-va  medicului specialist.
  • PRISACA TRANSILVANIA  nu isi asuma responsabilitatea si nu poate fi facuta vinovata pentru pagubele aparute prin folosirea in alte modalitati decat cele recomandate a produselor achizitionate prin intermediul acestui site.
  • PRISACA TRANSILVANIA  nu poate fi tinuta responsabila in nici un fel in fata niciunui Membru/Client care utilizeaza Site-ul sau Continutul, altfel decat in limita articolelor ce constituie Termeni si Conditii.

9.D. OPINIILE SCRISE ALE CLIENTILOR

  • Cei care acceseaza/viziteaza site-ul pot face comentarii si orice alte comunicari; sa transmita sugestii, idei, intrebari sau alte informatii, atata timp cat continutul acestora nu este ilegal, obscen, amenintator, defaimator, nu tulbura in nici un fel viata privata a altor persoane, nu incalca drepturile de proprietate intelectuala, nu contine virusi, texte vizand diverse campanii de promovare, scrisori in lant, mail-uri in masa sau orice alta forma de spam. Utilizatorii care vor folosi o adresa falsa de e-mail sau vor transmite mesaje electronice sau orice alte comunicari in numele unei alte persoane fizice sau juridice sau in numele oricarei alte entitati vor fi sanctionate in conformitate cu legile in vigoare. PRISACA TRANSILVANIA are dreptul de a sterge orice astfel de continuturi identificate pe site.
  • PRISACA TRANSILVANIA nu va purta responsabilitatea si nici nu va putea fi obligata la nici un fel de despagubiri pentru orice fel de daune produse de asemenea comunicari. In cazul trimiterii sau afisarii unor materiale/documente, se considera ca utilizatorul confera societatii PRISACA TRANSLVANIA  si afiliatilor/asociatilor acesteia dreptul neexclusiv, nelimitat, gratuit, irevocabil si retransmisibil de a folosi, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, crea opere derivate, precum si dreptul de a distribui, de a prezenta aceste continuturi oriunde in lume, prin orice mijloc.

9.E. ERORI TERTE

  • In limita prevederilor Termeni si Conditii, PRISACA TRANSILVANIA nu va putea fi facuta responsabila pentru eventualele erori aparute pe site din orice cauza, inclusiv din cauza unor modificari, setari, etc., care nu sunt facute de catre administratorul site-ului.

9.F. PUBLICITATE

  • PRISACA TRANSILVANIA isi rezerva dreptul de a introduce bannere publicitare de orice natura si/sau legaturi pe oricare pagina a site-ului, cu respectarea legislatiei in vigoare.

10. SESIZARI SI RECLAMATII

ultima actualizare: 23.09.2019

Cel putin 4 caractere
Suntem interesanti? Speram ca da :) . Ramai cu albinutele si afla noutatile